Γιατί όλοι μαζί μπορούμε.

cat_9632c502436cc4a524993320381d11c2

Είναι φορές που παίρνεις δελτία τύπου και ανατριχιάζεις. Πώς γίνεται κάτι μαζικό να σε αγγίξει; Κι όμως γίνεται.

Θα το διαπιστώσετε κι εσείς.

autokollito

Από τον Οκτώβριο του 2013 ελληνικός καφές Λουμίδης Παπαγάλος και ο Nescafé ζήτησαν να γίνουν «συνοδοιπόροι» της «σχεδίας» και μέσα από μια σειρά ενεργειών υποστήριξης να προσφέρουν το δικό τους λιθαράκι για την ενίσχυση των σκοπών της. Όταν το αντιλήφθηκα, το έγραψα αμέσως στο Yes I Do (δείτε το άρθρο εδώ) αλλά πλέον το πρώτο μέρος της πρωτοβουλίας ολοκληρώνεται και όπως σε όλα τα πράγματα, έτσι και εδώ, είναι ωραίο να κάνουμε έναν απολογισμό! Ειδικά, όταν ο απολογισμός δείχνει πως όλοι μαζί μπορούμε;)

4157_main

Για πολλούς συμπολίτες  μας, κυρίως λόγω οικονομικών προβλημάτων, ένας καφές δεν είναι μια αυτονόητη απόλαυση όπως ίσως οι περισσότεροι νομίζουμε. Χάρη στην πρωτοβουλία, οποιοσδήποτε μπορεί να κεράσει έναν καφέ κάποιον άγνωστο φίλο που πιθανόν δεν θα γνωρίσει ποτέ. Έτσι, μπορεί εκτός από τον δικό του καφέ να προπληρώσει έναν επιπλέον για κάποιον συνάνθρωπο του, που θα επισκεφθεί την καφετέρια αργότερα και θα μπορέσει και εκείνος να απολαύσει αυτή την απλή αλλά τόσο αγαπημένη συνήθεια.

loumidis-640x400

Ο Λουμίδης Παπαγάλος και ο Nescafe λοιπόν έφτιαξαν, εκτός των άλλων, 2 ενημερωτικές εφαρμογές για την πρωτοβουλία «Ένας καφές σε περιμένει» στις σελίδες του καφέ Nescafé και του ελληνικού καφέ Λουμίδης Παπαγάλος στο Facebook, μέσα από τις οποίες 1.684 άτομα διέδωσαν το μήνυμα και ενημέρωσαν φίλους και γνωστούς για την πρωτοβουλία, δημιούργησαν τέσσερα προστατευόμενα πόστα για την πώληση του περιοδικού στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας και η θερμή στήριξη τους από τους εργαζόμενους και πραγματοποίησαν εκπαιδευτικό σεμινάριο για την επικοινωνία και τις πωλήσεις στους πωλητές του περιοδικού.

 

 

Logos

Τόσο ο ελληνικός καφές Λουμίδης Παπαγάλος όσο και ο Nescafé αποκτούν κίνητρο και εμπνέονται συνεχώς από τους ανθρώπους, τους πωλητές, τις πρωτοβουλίες και ό,τι συνθέτει το περιβάλλον του περιοδικού δρόμου «σχεδία» για να γίνει η ζωή των συνανθρώπων μας λίγο καλύτερη. Σε αυτό το πνεύμα οι δύο αγαπημένες μάρκες καφέ ολοκληρώνουν την πρώτη φάση υποστήριξης και εύχονται στο περιοδικό και τους ανθρώπους γύρω του κάθε επιτυχία.

4.Κώνειο Χαλάνδρι

 

Και λίγα λόγια για τη «σχεδία»:


  • Η «σχεδία» είναι το μοναδικό ελληνικό περιοδικό και μέλος του Διεθνούς Δικτύου Περιοδικών Δρόμου (International Network of Street Papers – INSP, ) και πωλείται αποκλειστικά και μόνο στους δρόμους της πόλης από διαπιστευμένους πωλητές.

  • Το περιεχόμενό του είναι αισιόδοξο με έντονα κοινωνικά χαρακτηριστικά και πλούσιο σε ύλη γενικού ενδιαφέροντος.

  • Οι πωλητές της «σχεδίας» προέρχονται από ευάλωτες κοινωνικά και οικονομικά πληθυσμιακές ομάδες όπως άστεγοι, άνεργοι και γενικώς άνθρωποι που αποδεδειγμένα ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας.

  • Από την τιμή πώλησης του περιοδικού (3,00 ευρώ), το 50% (δηλαδή το 1,50 ευρώ) πηγαίνει απευθείας στον ίδιο τον πωλητή δίνοντας μια ευκαιρία σε όλους να εξασφαλίσουν ένα ελάχιστο, αξιοπρεπές εισόδημα αλλά και ένα κίνητρο για να ξεφύγουν από την κοινωνική απομόνωση και τον αποκλεισμό.

  • Δες περισσότερα εδώ!

  • 3.Αφίσα

Leave a Reply

go to top