Η ιστορία της BODY SHOP με χρονολογίες! Διάβασέ το αξίζει;)

Την Body Shop την αγαπώ από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Από τότε, που στις τελευταίες τάξεις του Δημοτικού, είχαμε ανακαλύψει με τις φίλες μας την White Musk και νιώθαμε κοπέλες, μεγάλες!

Σήμερα η Body Shop κλείνει τα 40 της χρόνια και θέλω να μοιραστώ μαζί σας το story αυτού του brand, που πέρα από τα υπέροχα προϊόντα του, παρέχει ένα ολοκληρωμένο πακέτο οικολογικής συνείδησης, ευαισθητοποιεί τον καταναλωτή και τον καθιστά μέρος ενός μεγάλου παγκόσμιου save-the-planet project!


1976:  Το πρώτο κατάστημα The Body Shop ανοίγει στις 26 Μαρτίου στο Brighton, στη νότια ακτή της Αγγλίας. Το 1978, ανοίγει το πρώτο franchise κατάστημα στις Βρυξέλλες καθώς και το πρώτο κατάστημα στην Ελλάδα, στην Κηφισιά, Αθήνα. Μέχρι το 1982 ανοίγουν 2 καινούρια καταστήματα κάθε μήνα ανά τον κόσμο.
 
1977: Η The Body Shop παρουσίασε τη διάσημη, διαχρονική σειρά προϊόντων περιποίησης προσώπου με βιταμίνη E. Το πρώτο προϊόν της best-selling σειράς προϊόντων με βιταμίνη E ήταν η ενυδατική κρέμα προσώπου Vitamin E Moisture Cream.
 
1981: Η The Body Shop παρουσίασε το iconic, χωρίς βαναυσότητα σε ζώα άρωμα White Musk®, το πρώτο προϊόν που δημιουργήθηκε από συνθετικό έλαιο musk. Το White Musk®
παραμένει ένας εμβληματικός πυλώνας της The Body Shop και το Black Musk είναι η τελευταία προσθήκη στη σειρά.
 
1985: Η The Body Shop παρουσίασε την δροσιστική λοσιόν Peppermint Foot, όταν κάποιοι δρομείς του Μαραθώνιου του Λονδίνου μπήκαν σε ένα κατάστημα και παραπονέθηκαν για πόνο στα πόδια τους.
 
1986:  Η εκστρατεία «Save the Whale» (Σώστε τις φάλαινες) πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Greenpeace και ήταν η πρώτη μεγάλη εκστρατεία που πραγματοποίησε η Anita Roddick και η The Body Shop, η οποία συγκέντρωσε την προσοχή του κόσμου στη συνεχή απειλή που αντιμετωπίζουν τα μεγάλα θηλαστικά.  Η The Body Shop ήταν ένα από τα πρώτα διεθνή brand ομορφιάς που χρησιμοποίησε ως εναλλακτικό συστατικό από το έλαιο που προέρχεται από φάλαινα, καθιερώνοντας τη χρήση του ελαίου χοχόμπα  (Jojoba oil)  ως εναλλακτική φυτική επιλογή.
 


1987:  Το «Trade not aid» ήταν μια φιλοσοφία που η Anita Roddick πίστευε με πάθος πως θα μπορούσε να αποτελέσει τον πιο αποτελεσματικό τρόπο για την ανακούφιση της φτώχιας. 
Το πρώτο προϊόν Εμπορίου με Κοινότητες για τη The Body Shop ήταν ένα ξύλινο αξεσουάρ για μασάζ πελμάτων, το οποίο κατασκεύασε ένας προμηθευτής από τη νότια Ινδία.
Χάρη σε αυτή την εμπορική συναλλαγή με την The Body Shop, το 1994 άνοιξε το Teddy School, δίνοντας την ευκαιρία για εκπαίδευση στα παιδιά της περιοχής. Η συνεργασία μας με την Teddy Exports συνεχίζεται μέχρι σήμερα.
 
1990:  Ιδρύεται το The Body Shop Foundation, ένα φιλανθρωπικό ίδρυμα που χρηματοδοτεί
προγράμματα για τα ανθρώπινα δικαιώματα, την προστασία των ζώων και του περιβάλλοντος.
 
1992:  Κυκλοφορεί το πρώτο Body Butter, με άρωμα Mango. Από τότε έχει γίνει ένα από τα διασημότερα προϊόντα της The Body Shop. Πολλοί το έχουν μιμηθεί αλλά το δικό μας είναι το αυθεντικό και εξακολουθεί να κερδίζει βραβεία σε όλο τον κόσμο.
 
1996:  Η εκστρατεία «Ενάντια στα Πειράματα σε Ζώα» (Against Animal Testing) οδηγεί στην απαγόρευση των πειραμάτων σε ζώα για καλλυντικά προϊόντα και τα συστατικά τους στο Η.Β. τον Νοέμβριο του 1998 και στη μεγαλύτερη συγκέντρωση υπογραφών που έχει γίνει έως τότε (τέσσερα εκατομμύρια υπογραφές). 
 
1997:  Η The Body Shop είναι η πρώτη διεθνής εταιρία καλλυντικών που αναγνωρίστηκε από τη Humane Cosmetics Standard, μια από τις μεγαλύτερες διεθνείς οργανώσεις προστασίας ζώων.
 
1997: Παρουσιάζεται το πλέον εμβληματικό μας Tea Tree oil. Αυτό το μικρό μπουκάλι αποτελεί μια πολυαγαπημένη φυσική λύση ώστε να μπορέσει η επιδερμίδα να παραμείνει καθαρή και χωρίς ερεθισμούς. Το έλαιο τεϊόδεντρου (tea tree oil), αρχικά προερχόταν από την Αυστραλία, αλλά τώρα παράγεται από τον προμηθευτή μας στην Κένυα μέσα από το πρόγραμμα Εμπόριο με Κοινότητες.  
 
1998: Η The Body Shop αποτέλεσε ιδρυτικό μέλος της πρωτοβουλίας για το Ηθικό Εμπόριο.
Η πίστη της δέσμευση στα ανθρώπινα δικαιώματα έχει διαμορφώσει τον τρόπο με τον οποίο η The Body Shop συναλλάσσεται με προμηθευτές από όλο τον κόσμο. Δημιουργεί στενές σχέσεις με αυτούς τους προμηθευτές και συνεργάζεται μαζί τους για να διασφαλίσει ότι το ηθικό εμπόριο βρίσκεται στο επίκεντρο της επιχείρησης. Η The Body Shop πιστεύει ότι αυτός είναι ο τρόπος που θα πρέπει να γίνονται οι επιχειρηματικές συναλλαγές.
 
1998: Παρουσιάζεται για πρώτη φορά η σειρά προϊόντων Hemp της The Body Shop, η οποία προκάλεσε αντιδράσεις όταν ο Τύπος έγραψε για τη σχέση της σειράς Hemp με την κάνναβη.  Η νέα αυτή σειρά σημείωσε μεγάλη επιτυχία και τα προϊόντα εξακολουθούν να είναι δημοφιλή μέχρι σήμερα.
 
2003: Λανσάρεται η εκστρατεία «Stop Violence in the Home» (Σταματήστε τη Βία στο Σπίτι) που στοχεύει στη συγκέντρωση χρημάτων για τα θύματα της ενδοοικογενειακής βίας.
 
2006: Η L’Oréal αποκτά στον όμιλο της την The Body Shop και είναι περήφανη που περιλαμβάνει στο portfolio της μια επιτυχημένη εταιρεία βασισμένη στη δημιουργία προϊόντων από φυσικά συστατικά και διαθέτει μια μοναδική κληρονομιά και ξεκάθαρες αξίες.
 
2007:  Η The Body Shop είναι η πρώτη εταιρεία καλλυντικών που προμηθεύεται φοινικέλαιο
που έχει παραχθεί με βιώσιμο τρόπο.
 
2008:  Η The Body Shop παρουσιάζει τα 100% ανακυκλωμένα μπουκάλια (PET).
 
2009:  Η The Body Shop και ο ECPAT International λανσάρουν την εκστρατεία «Stop Trafficking of Children & Young People» (Σταματήστε την Εμπορία Παιδιών & Νέων Ανθρώπων).  Η εκστρατεία αυτή ενέπνευσε την αλλαγή σε μια κλίμακα άνευ προηγουμένου και πέτυχε τη συγκέντρωση περισσότερων από 7 εκατομμύριων υπογραφών παγκοσμίως από πελάτες από όλο τον κόσμο. Ως συνέπεια της εκστρατείας αυτής και της συγκέντρωσης υπογραφών 20 χώρες από όλο τον κόσμο δεσμεύονται να υιοθετήσουν τη νέα σχετική νομοθεσία.  Πρόκειται για τη μεγαλύτερη εκστρατεία που έχει πραγματοποιήσει η The Body Shop ως τώρα.
 
2012:  Λανσάρεται το Drops of Youth™ Concentrate. Το προϊόν, το οποίο περιέχει 98% φυσική σύσταση και βασίστηκε στη τεχνολογία των φυτικών βλαστοκυττάρων, έγινε το νούμερο ένα προϊόν πωλήσεων της The Body Shop παγκοσμίως.
 
2012: Η The Body Shop λάνσαρε την εκστρατεία «Wood Positive», αντισταθμίζοντας όλο το χαρτί και τον πολτό που βασίζεται στο ξύλο τα οποία χρησιμοποιούνται στις κύριες, δευτερεύουσες και μεταβατικές συσκευασίες της. Το 2012, η καμπάνια εστιάστηκε στο Ατλαντικό Δάσος στη Βραζιλία και στις Νότιες Άνδεις του Εκαουδόρ.
 
2013:  Ύστερα από 20 χρόνια συνεχούς εκστρατείας ενάντια στα Πειράματα σε ζώα, η The Body Shop γιόρτασε την απαγόρευση που δεν επιτρέπει την εισαγωγή και πώληση στην Ε.Ε. καλλυντικών προϊόντων και συστατικών που έχουν δοκιμαστεί σε ζώα.
 
2015: Η The Body Shop λανσάρει μια πρωτοποριακή σειρά προϊόντων περιποίησης προσώπου, την Oils of Life™, η οποία είναι εμπλουτισμένη με τη δύναμη τριών ελαίων: έλαιο σπόρων μαύρου κύμινου, έλαιο σπόρων κυνόροδου και έλαιο σπόρων καμέλιας, γνωστά για τις κορυφαίες αναζωογονητικές ιδιότητες που προσφέρουν στην επιδερμίδα.  Η νέα αυτή σειρά σημείωσε ανεπανεπανάληπτη επιτυχία.
 
2016: Η The Body Shop λανσάρει τη δέσμευσή της: «Enrich Not Exploit ™  It’s in our hands» (Ενδυναμώνουμε δεν εκμεταλλευόμαστε, είναι στο χέρι μας).

 

YES I AM Extra Info:

Η The Body Shop ιδρύθηκε το 1976 στο Brighton της Αγγλίας από την Dame Anita Roddick και αποτελεί παγκόσμιο brand ομορφιάς. Η The Body Shop αναζητά τρόπους στο να κάνει τη θετική διαφορά στον κόσμο προσφέροντας υψηλής ποιότητας, εμπνευσμένα από τη φύση προϊόντα περιποίησης προσώπου, περιποίησης μαλλιών και μακιγιάζ που παράγονται με ηθικό και βιώσιμο τρόπο. Η The Body Shop υπήρξε πρωτοπόρος στη φιλοσοφία ότι οι επιχειρήσεις μπορούν να αποτελέσουν μία δύναμη προς το καλό και μετά την απόκτηση της από τη L’Oréal το 2006, ενισχύει ακόμα περισσότερο το όραμά της. Η The Body Shop διαθέτει περισσότερα από 3.000 καταστήματα σε περισσότερες από 60 χώρες.

Leave a Reply

go to top