Challenge yourself

«Εάν μπορείς να τρέξεις ένα χιλιόμετρο, τότε τρέξε έναν αγώνα δρόμου, τρέξε έναν μαραθώνιο, ξεπέρασε κάποιο αστέρι του κινηματογράφου».


Ένα από τα πιο εμπνευσμένα βίντεο που έχω δει, ένα βίντεο που σε παρακινεί να κάνεις το βήμα μπροστά, να το πάρεις απόφαση, να ξεκινήσεις κάτι, να συνεχίσεις κάτι που κάνεις, να πάρεις δύναμη, να μην το βάλεις κάτω. Η Nike και το #justdoit μας καλούν σε προκλήσεις και σενάρια που μας ζητούν να υπερβούμε τα όρια μας. Γιατί έτσι είναι ο Σεπτέμβριος, μια νέα αρχή, μια νέα σεζόν που αφήνει πίσω τις δυσκολίες και θέτει νέους στόχους. Πιο ψηλούς.

Γιατί σας λέω για αυτή την καμπάνια; Γιατί είδα το βίντεο και αισθάνθηκα πως είμαι μέρος αυτού του feeling. Η νέα καμπάνια, με τίτλο “Possibilities”, φέρνει στην οθόνη πρωταγωνιστές κορυφαίους αθλητές και guest stars που θα σας κάνουν να χαμογελάσετε συνένοχα. Γιατί κι εσείς τώρα σε αυτή τη φάση είστε. Στην έναρξη νέων πραγμάτων.

Ποιους θα δείτε; Τον MVP του NBA, LeBron James, την κορυφαία αθλήτρια του τένις και Νο 1 στην παγκόσμια κατάταξη, Serena Williams, τον -μπαμπά και σύζυγο Shakira- Gerard Pique και τον απολαυστικό μποξέρ Andre Ward.  Η φωνή που θα ακούσετε ανήκει στον one and only Bradley Cooper ενώ την εμφάνισή του στην ταινία κάνει και ο κούκλος ηθοποιός Chris Pine ως guest star.

Το σλόγκαν #justdoit διαχρονικό ορόσημο της ατέρμονης προσπάθειας γίνεται 25ετών και φέτος μας καλεί να λάβουμε ενεργά στο concept. Έχετε κι εσείς βάλει νέους στόχους; Τους γράψατε στο notebook του iphone, στην ατζέντα σας, στο μυαλό σας, κάντε κλικ στο www.nike.com και δείτε το βίντεο εδώ.

JDI_Serena_22420 «Εδώ και 25 χρόνια εμπνέουμε τον κόσμο να εφαρμόζει το σλόγκαν ‘Just Do It’» δηλώνει ο Davide Grasso, Nike Global Chief Marketing Officer. «Η καμπάνια ‘Possibilities’ αποτελεί την εξέλιξη αυτής της ιδέας, δείχνει στον κόσμο έναν καινούριο τρόπο να θέτει στόχους και να σκέφτεται τις προσωπικές του αθλητικές δυνατότητες, και τον βοηθά να τους επιτύχει μέσα από προϊόντα, υπηρεσίες και έμπνευση».

«Εδώ και 25 χρόνια εμπνέουμε τον κόσμο να εφαρμόζει το σλόγκαν ‘Just Do It’» δηλώνει ο Davide Grasso, Nike Global Chief Marketing Officer. «Η καμπάνια ‘Possibilities’ αποτελεί την εξέλιξη αυτής της ιδέας, δείχνει στον κόσμο έναν καινούριο τρόπο να θέτει στόχους και να σκέφτεται τις προσωπικές του αθλητικές δυνατότητες, και τον βοηθά να τους επιτύχει μέσα από προϊόντα, υπηρεσίες και έμπνευση».


JDI_22418 JDI_Pique_22428


Leave a Reply

go to top